Duurzaamheid

Binnen en buiten gaan in elkaar over
We hechten veel belang aan duurzaamheid. Je ziet dat onder meer terug in ons gebouw. Het dak van de school is geïsoleerd en de klaslokalen en kantoren hebben een modern ventilatiesysteem. We onderhouden het schoolplein goed en hechten veel waarde aan een groene omgeving en speeltoestellen die uitnodigen tot gevarieerd spel. De wens is om bij de school binnen en buiten in elkaar over te laten lopen. Buiten brengen we naar binnen door bijvoorbeeld rustige buitenkleuren te gebruiken en bomen in de hal te plaatsen. Het schoolplein dat voorzien is van een theater voor de kleuters en houten statafels voor de oudere kinderen, gebruiken we ook voor onderwijs. Op die manier brengen we binnen naar buiten.