Overblijven

Kinderstralen
Op de H.J. Piekschool verzorgt Kinderstralen het overblijven.

• De overblijfmedewerkers begeleiden de kinderen bij het eten en spelen.
  • De kinderen kunnen na het eten kiezen of zij buiten of binnen willen spelen.
  • We organiseren regelmatig leuke activiteiten.
  • Regelmatig schaffen wij binnen-, buiten- en/of knutselspeelgoed aan.
  • De regels tijdens de overblijf komen overeen met de regels van school.
  • Onze medewerkers ontvangen scholing speciaal via de Overblijfacademie.
  • De coördinator is uw eerste aanspreekpunt.

Om gebruik te maken van de overblijf, dient u uw kind in te schrijven. Schrijf uw kind hier in.

Tarief
Het tarief voor de structurele overblijf (vaste dagen in de week) bedraagt € 2,62 per kind per keer. Voor incidentele overblijf (een strippenkaart om af en toe over te blijven) is het tarief € 3,12 per kind per keer. Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig € 6,00 per kind. Een structurele dag wordt altijd in rekening gebracht.

De kosten worden tweemaandelijks vooraf (omstreeks de 25ste van de maand) via automatische incasso geïncasseerd. Voordat de incasso plaatsvindt, ontvangt u via e-mail een notificatie met het bedrag en de datum waarop Kinderstralen van uw rekening incasseert.